20 eller 19?

Ja,
idag ar jag bade 20 och 19:D
For i Sverige fyller jag 20 ar idag men i Amerika dar jag befinner mig nu ar jag fortfarande 19 ar,
sa knasigt:) hihi
Ingen som man kommer hora tissla utanfor dorren, Ingen som kommer komma in och sjunga for en i morgonbitti nar man ligger i sangen. Och trist att man inte kan vara hemma och fira det med familjen, slakten och vanner - framfor allt nu nar det ar 20arsdagen som hade varit sa viktig hemma och att har betyder 20arsdagen noll for 21 arsdagen ar det stora. Sugigt!
Men som tur ar har jag valt att fira min dag med de 2 tjejerna jag umgatts med mest under usatiden,
och sedan mitt kalas med de som jag uppskattat mest under tiden jag varit har:) (Ni som inte kunde komma kommer vara saknade , I swear!!)

Idag har Peyton varit sjuk, hon hade feber sa hon har varit valdigt lugn anda. Eller det var nog jag som var lugn for jag har varit jattetrott idag. Jag lag mest i soffan och hon stoppade om mig, och sen typ tvingade jag henne att hon skulle ta en nap (sovstund) och da somnade jag istallet om och om igen. Haha:)

Anledningen till att jag var trott idag var formodligen for att jag spenderade garnatten med att skriva en analys till ett script som vi haller pa med till teatern. Britney som ar min arbetskompanjon tyckte det var for svart sa hon hade skitit i det, men jag gav mig atminstone pa ett forsok anda. Och det slutade med att Person B , kvinnan i texten friade till sin pojkvan som hon forsokt fa pa brollopstankar nu ett bra tag sedan systern skulle gifta sig - vilken drama va:) Haha.
Det ar kul att fantisera, fast det ar svart nar det anda man far ar ett gang rader som "what bout that" "wow" "double wow" "triple wow" "youve never said triple wow" "not until now"
Teater ar mycket mer svart och komplicerat att ta en klass i an man kan tanka sig, men det betyder inte att jag tycker det ar otroligt inspirerande och roligt anda:) Skittrist att man ska behova missa det pga sjuka barn hela tiden bara:(

Da var det sangen idag.
Jag har inte nagon aning om min hostfamilj ens kommer saga grattis till mig imorgon. Jag tror inte ens de vet att jag fyller ar. Trakigt att man ska raknas som en familjemedlem nar det galler saker som blir som en borda over en, men sen nar det galler t.ex saker som ens egen fodelsedag som formodligen ar bland det viktigaste for en manniska sa far man inte ens sta med pa familjens kalender da:(

Men men.. jag ska inte klaga. Jag bryr mig faktiskt inte sa varst mycket.
Visst betyder familjen mycket, men de kommer vara ens familj ett ar och sen lamnar man dom.
Det ar ju inte sa att man direkt vill komma for nara manniskor man aldrig mer kommer traffa igen.

Gonatt:)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

HAPPY BIRTHDAY TO YOU. HAPPY BIRTHDAY TO YOU. HAPPY BIRTHDAY DEAR JACQUELINE!!! HALLPY BIRTHDAY TO YOU!!

2008-03-06 @ 10:37:38
URL: http://ellinor87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0