javla idiot amerikanska ego javel!

aaah snacka om att jag ar irriterad,
eller egentligen pallar jag inte bry mig. Forstar han inte att det ar just sant beteende som han anvander sig av som gor att jag kan ljuga och bete mig illa? Fattar han ingenting eller vad?

Idag jobbade jag da 2 timmar i morse som vanligt. Sen var jag pa skolan klockan 1 for att vara snall och hamta upp Pj som hade sin sista dag i skolan. Men nej, inte fan var han dar for det javla skitet holl pa till kvart i 3. Sa dar stod jag och vantade i onodan. Men men, det var inte sa farligt egentligen.

Problemet var sen att klockan halv 6 kommer den javla idiotpappan hem till barnen, sjalvklart ar det jag som far ta hand om barnen. Han slapper ut dom utomhus och sen kommer han till mig "Kan du vara snall och hamta in James? Det borjar regna nu" Men oooooooooooooorka!!!!!!!
och sa far jag springa upp och ner och typ ta bort hans smaungar fran honom. JAG HATAR DET!

Sen passar jag barnen anda till att jag stoppar dom i badet vid halv 8 tiden, och badar dom till 10 over 8. Darefter kommer mamman till mig och fragar mig om det ar okej att hon tar ett bad. Jag bara "men sjalvklart" for jag tankte forstass att hon kunde behova det och att den dara idioten till pappa skulle kunna ta sina barn nar jag slutar halv 9.
Men nejda, en minut darpa kommer pappan in och sager "idag tankte jag att vi skulle ova lite infor nu nar jag ska vara borta i en manad, sa idag ska vi foroska se till att du far i sang alla barnen, ser till att dom ar duschade borstade och allt". (har ar 4 barn i familjen)

Och da gar jag in till aldsta tjejen sydney och fragar henne om hon inte kan hoppa in i duschen . "jada", sager hon och jag tanker att da kan jag borja ga och lasa sagor med de tva yngsta James och Peyton. Men Sydney gar forstass aldrig in i duschen -det hade jag val typ inte raknat med heller- sa da reser jag mig upp for att annu en gang ga bort till hennes rum och be henne ga in i duschen. Pa vag dit hor jag hon saga till pappan "jag ska bara fixa en sak forst", och da sager han "ja okej, gor du det" MEN IDIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!!

och sen gor jag ett nytt forsok med att lasa sagor med barnen, gar till slut in och sager att "NU MASTE DU GA IN I DUSCHEN", varpa hon antligen gor det.
men da sticker forstass James upp for trappan, och eftersom klockan ar kvart i 9 sa tanker jag att "ja men da kan han val ta dom dar uppe nu och lasa ngn till saga eller fa dom i sangs"..
Men nej fan, han ar ju sa javla tafatt sa da hor jag honom saga till mig "det ar okej, du kan komma upp och hamta honom"... Sa da gar jag upp igen och bar ner James skrikanades mot sin vilja, satter honom i sin sang och forsoker fa honom att faktistk vilja stanna nere hos mig och Peyton ett tag till,. men nar jag kommit tillbaka ar aven Peyton uppe och studsar och har tagit fram en sax, och da blir dom osams om saxen, och sen far jag dom till att vilja lasa en liten saga till.

Sen sa kommer pappan ner in i rummet och sager att nar de har last sagor och borstat tanderna sa kan de komma upp i sangs, och jag bara "Dom ar borstade och vi har last 3 sagor", men det typ ignorerar han och sen gar han upp igen. James foljer efter och jag hor pappan saga till honom "antingen laser ni sagor med Jackie eller sover ni har uppe",  blir nerskickad igen.
Och sa ger vi oss pa nytt forsok i att lasa sagor, lyckas lasa 2 stycken men sen vill forstass smabarnen ga upp och/ lagga sig?

Pappan, som har varit ivag mandag till torsdag ar det ju "sa himla synd om" antar jag, eftersom han haft det jobbigt pa sitt jobb och inte pallar med sina barn, eller vad ar hans problem?! Jag ar sa himla irriterad.
Vill man inte spendera tid med sina barn? Varfor skaffar man 4 barn om man inte ens orkar med 2 av dom?! Han ska ivag pa Lordag och ska vara i armen i en manad, vill man da inte vara sa mycket tid som mojligt aterstaende med sina barn?!?!?! BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IDIOOOOOOOOOOOOT!!!

For nu gjorde dom sa som man inte far gora heller, jag fick inte sluta forran kvart over 9 och med andra ord jobbade jag 11 timmar och en kvart idag (10 timmar ar gransen per dag!)
Fattar han inte att aven jag har ett liv?!?!?!?!?!?

Och det sista han gor , nar jag till slut aven fatt i sang de stora barnen, ar att ga omkring och checka med dom sa att de ar fixade, sen kommer han till mig "thanks jackie. du har varit till stor hjalp och pa detta sattet sa tror jag det kommer ga bara bra for oss"... men ar han helt javla stord eller?! Tror han att JAG mar bra av att ha det pa det har viset, eller raknas jag inte alls?!?! hur fan tanker han - att jag ar har for att vara en slav till dom ????
    Jag kan i alla fall saga att det var inte med en trevlig ton jag svarade "ja okej, tack", och sedan smallde igen min dorr!! hehe

Jag ar sa javla trott pa den mannen, han ar en javla tont och fejk och allt mojligt.. Egotrippade javla idiot!!

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0