Inlagg nr 1

Klockan ar 6.30 pm enligt min dator. Enligt min mobil 9.30 pm och enligt de svenska klockorna back home 3.00 am.
Jag lever mitt vardagliga liv pa ungefar samma satt som hemma, bortsett fran att jag nu istallet lever ut mina rutiner pa andra sidan jordklotet: narmare bestamt i Princeton, New Jersey.
En riktigt trevlig liten by/stad eller vad man nu kallar det. Town skulle man formodligen kallat det har antar jag.

Idag har det inte hant speciellt mycket.
Tyvarr var teaterlektionen installd idag. Teater ar verkligen roligt och utmanande. Jag har en alldeles underbar larare ocksa - Louis Wells. Han ar alltid sa positiv och forstaende, och far 2timmars lektionerna till att ga sa himla snabbt. Jag ar verkligen glad att jag valde att spendera mina tvungna timmar i skolan till att gora nagot praktiskt.
Men idag har jag istallet sovit bort min dag precis som jag val for det mesta alltid gor numera, drommer alltid sadana roliga drommar.
Inatt dromde jag att mamma ville ha ett till husdjur, och darfor som en utmaning hade pappa kopt hur manga husdjur som helst. Katter, hundar, kaniner, ormar tror jag med - verkligen alla mojliga sorters djur som sprang omkring i vart hus som typ paminde om Josefine Falks hus dar hon bodde nar jag halsade pa henne for manga ar sedan. Hehe. Knasigt!

Jag vet inte riktigt just nu vad jag ska skriva.
Allting gar bara sa himla upp och ner.
Saknar alla hemma sa otroligt mycket! Det suger att inte ha vanner runt om knutarna.
Men jag fick ett jattegulligt brev idag av Malin ... med en liten fodelsedagspresent ocksa. Ska ju dock vanta med att oppna det till min dag..
Sorgligt att behova fira 20arsdagen i USA. Har ar det ju 21 arsdagen som ar nagot viktigt, sa jag far kanna mig allmant oviktig i ar. Haha!

Aja, Nu ska jag antagligen ga och plugga lite korkortsteori - kanske kan fa gjort ett andra test imorgon:P

Take care alla / JH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0