tristesspest

men varför måste jag tycka att allting just nu bara är så jävla tråkigt.
Det är så jobbigt!
jag hatar att titta på alla andras jävla foto och läsa alla andras jävla grejer om hur kul dom har och vad mycket dom upplever på sina jävla resor osv osv osv.
jag blir ju så jävla avundsjuk och lackar totalt!!

Varför har jag inget jävla flyt ?

Varför hittar inte jag något jävla jobb till exempel? så dagarna kan gå lite snabbare och det går fortare att komma till de roliga grejerna.
Och så jag kan vara trött om kvällarna och somna snabbt och känna att det hänt en massa ändån..

ååååh!!!!

och varför händer det ingenting i eslöv.

nu längtar jag ut!!

meeeeeeeeeeeeen det bästa med att jag känner såhär är att jag vet att jag kommer vakna med en positiv känsla kanske redan imorgon och förhoppnignvis kommer känslan bara växa och växa och vara festlig till nyårsafton för jag vill ha en jävla bra och festfylld nyårsafton!

Och jag vill vara positiv NU!!!!

varför måste jag bli sån här ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh

nu ska jag messa jon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0