lite konstaterande

1. snart är det 2009, det är väl sjukt
2. snart är det jul och jag har inte firat jul på 2 år nu så jag längtar ruskigt mycket:)
3. Jag är glad
4. jag är trött men inte så trött jag kanske borde vara men jag ska ändå nappa nu så jag överlever
5. morötter är bland det godaste som finns när dom är stekta
6. man ska inte prata i telefon till halv 6 på morgnarna om man ska jobba klockan 8 sen
7. jag har världens bästa tompisar! och dom är guldvärda:)
8. jag är inte direkt besviken på någon just nu!
9. jo förresten, på mig själv lite faktistk
10. barn är söta , framför allt när dom sover
11. till helgen ska jag till ullared!! med fina mamma, fina moster och fina tvillingkusiner!:)
12. "min"/vår bil är jätteskitig och jag vill inte tvätta den!
12. jag saknar handbollen
13. jag är underlig förunderlig
14. jag försöker hitta en jämn nivå
15. jag tycker att jag lyckats ganska bra!
16. jag har många att säga förlåt till
17. jag och sara ska ta en sistaminuten resa, förr eller senare
18. jag vill ha sol!
19. jag lyssnar mycket på filmmusiken från mamma mia
20. IMORGON KOMMER IDOL SKIVAN UT och jag är INTE mobbad som ska köpa den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0