Att antligen ha Vevve omkring sig!:)

det ar bara sa himla mysigt att ha vevve omkring sig efter ett ar utan varandra. Det kanns samtidigt lite konstigt. Jag menar , jag ar en ganska individuell manniska som t.ex i affarer garna forsvinner ivag fran min shoppingkompis utan att ens tanka pa det sjalv. Nu kanns det konstigt att jag hela tiden springer runt om Veronica; precis som jag tar igen alla forlorade dagar och som om jag inte vill vara en sekund utan henne. Nar jag gar ner for trappen ber jag henne folja med, etc etc. Men det ar helt underbart helt enkelt att ha henne har, och kanna att vi utvecklats at samma hall och inte vaxt till att inte passa ihopa. Och vi har lika roligt som alltid. Igar kladde vi upp oss i fina calvin klein dresser som jag har fatt av min hostmamma, och sminka varandra i vackra farger, och rulla in oss i amerikanska flaggan . Idag ska vi kla ut oss i pappans militarklader och sminka oss i lite militarfarger, whii.. Hihi! Iforrgar kopte vi aven tva likadana klanningar som ska bli varan tvillingoutfit pa lordag, ahhaha. Making our plans together, BFF v+j:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0