LA, here I and Becki come:)

Godkvall, eller godmorgon eller vad man nu ska saga nar man egentligen aldrig har gatt och lagt sig nar man egentligen borde legat i sin sang for flera timmar sen.
Nu ar jag ganska fardigpackad tror och hoppas jag. Det ar inte riktigt samma sak att packa utifran ett rum dar man har allt samlat jamfort med att packa hemifran dar man har klader och grejer utspritt i hela huset. Sa det var ganska latt gjort. Har gjort en del nya inkop pa sistone , sa de fick val rymma nu

Nu har jag snart varit uppe i 24 timmar eftersom klockan ar 3 am har nu och jag gar upp 6.30 am varje morgon - Ja precis, jag har borjat lyxa till det och staller min vackarklocka pa 6.30 istallet for 6.25 numera:)

Idag har jag inte heller hunnit gora nagot av det jag borde gjort idag sa jag slapp gora det ikvall, for det dok upp mycket annat. Jag har med andra ord haft fullt upp idag. Teater... Oj vad intressant det var. Vi ar i full gang med monologer nu, och det ar sa roligt att se andra spela teater utan att de egentligen vet att de gor det:)
Sjalv kom jag fram till att min monolog var for vek, sa efter teatern korde jag till Barnes & Nobles och spenderade lite mer an en och en halv timme (YTTERLIGARE bortsett fran de 5-6 timmar jag redan suttit dar i samma syfte) at att leta i massa dramatikbocker efter nagon bra monolog. Det ar sa himla svart att hitta nagon som ska passa en sjalv, man ska ha ett mal med det, och det ska vara tillrackligt starkt. Jag hittade ingen bra denna gangen heller!

Eftermiddagen anvande jag till att kora runder med var lituenska hushallerska Angela, fick forklara infor en vuxen face to face for forsta gangen hur jag faktiskt kanner infor detta jobbet, inte familjen utan sjalva au pair jobbet, och det var valdigt skont for Angela ar valdigt klok och godhjartad och forstaende, an om hon har ganska bestamda asikter ibland om saker jag personligen inte haller med. Det var sa gulligt nar hon tipsade mig om internet-speed-dating:)

Jajja, ikvall har jag i alla fall fixat med barnen, och sen kvart over 8 har jag gjort en del packning, och suttit pa internet istallet och letat efter en monolog. Fan va intressant eller hur?!

Jag hittade en som handlade om att forsoka overtala min kompis/syster eller vad jag nu ska gora henne till att gora abort.
Och sen ligger Sonja pa soffan dara nere och sover, for hon ska kora mig till stationen om en kvart. Sa gulligt av henne och gora det mitt i nattamorgonen!!!:) Tack sweet!

Gonatt och godmorgon alla vanner ! Nu aker jag till Los Angeles:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0